اطلاعیه شماره پنج هیأت اجرایی انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن تالاسمی ایران

از آنجایی که نتایج صلاحیت های داوطلبان محترم عضویت در هیأت مدیره و بازرس انجمن حمایت از بیماران تالاسمی ایران بر اساس برنامه زمان بندی مصوب، توسط مراجع مربوطه اعلام نشده و به دبیرخانه انجمن بیماران تالاسمی ایران واصل نشده است. هیأت اجرایی انتخابات، ضمن انتشار آگهی دعوت به مجمع عمومی نمایندگان در صفحه سیزدهم روزنامه اطلاعات روز یک شنبه مورخ 27 خرداد ماه سال 1403، کماکان منتظر نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان گرامی توسط مراجع ذیصلاح است و به محض وصول نتایج صلاحیت ها از مراجع یاد شده، مراتب به استحضار اعضای محترم انجمن خواهد رسید.
بدیهی است در مرحله اول: هیأت اجرایی انتخابات ضمن بررسی مدارک داوطلبان عضویت در هیأت مدیره و بازرس انجمن تالاسمی ایران و انطباق مدارک بارگزاری شده با شرایط مصرح در اساسنامه انجمن، صلاحیت سه نفر از داوطلبان را احراز نکرد که مراتب به صورت کتبی از طریق ارسال نامه الکترونیکی (Email) و ارسال نامه (پست پیشتاز) به نشانی داوطلبان ارسال شده است. بدیهی است داوطلبانی که صلاحیت ایشان توسط هیأت اجرایی انتخابات احراز نشده است، در صورت اعتراض به نتیجه احراز صلاحیت، می توانند مراتب اعتراض خود را به وزارت کشور به عنوان مرجع صدور پروانه انجمن اعلام نمایند.

برای استحضار اعضای محترم انجمن اعلام می دارد: 
- صلاحیت یک نفر از داوطلبان عضویت در هیأت مدیره به استناد جز (ب) ماده یازده اساسنامه احراز نشده است.
- صلاحیت یک نفر از داوطلبان بازرس انجمن به دلیل عدم عضویت در انجمن و نداشتن کارت عضویت رسمی معتبر (به استناد ماده 50 اساسنامه) احراز نشده است.
- صلاحیت یک نفر از داوطلبان بازرس انجمن به دلیل  عدم ارائه مدرک کارشناسی (به استناد ماده 50 اساسنامه) احراز نشده است.